søndag 1. august 2010

Helg og oppussing


I går var to av mine søte tantebarn her i noen timer på formiddagen. Ettersom været var lite sommerlig koste vi oss inne med tegnefilm og boller :) Koselig!


Ellers har vi startet oppussingen og fartet litt rundt i helgen. Mangler bare ett strøk gulvmaling på det ene rommet, ser veldig fram til å innrede det :D Bilder kommer nok etter hvert ;)



Sigfred har blitt en liten linselus gitt! Men det gjør vel ingenting ettersom han er så fotogen ;)
I morgen starter hverdagen igjen, og jeg ser frem til å jobbe med nettbutikken! Allerede denne uken kommer det superflotte nyheter, så følg med alle mann!

Nyt de siste timene av helgen :)

4 kommentarer:

  1. Kjenner at jeg blir supermisunnelig når jeg er inne på bloggen din og titter, bevares så mye lekkert du har;-) Lurt å bruke gg-opptørkshåndkle til duk, det tipset skal jeg sannelig ta med meg. Har den i prikkete selv.

    Må si at samboeren din er sjendent tolerant for den romantiske stilen, her forhandles det heftig når noe nytt skal inn.

    Ha en kjempefin sommerkveld! Ps. det så fristende ut med hjemmelagde boller.

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye fint :)

    Har sigfred fått etter navn??

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! (...og bollene var gode også!)

    SvarSlett
  4. Støtter innlegget om den tolerante samboeren! ; )

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails