søndag 5. juni 2011

NIB-utfordring: Uterom


Endelig kom solen hit til Trondheim også, og med dette herlige været øynet jeg en sjanse til å bli med i månedens NIB-utfordring B-)


I vår kjøpte vi nye utemøbler. Etter en del tenking og fundering endte vi opp med disse klassiske tremøblene som jeg har snakket om i flere år ;)


Det ser ut til at været skal holde seg i noen dager, så det er vel på tide å handle inn flere blomster :)


Foreløpig er det rosa prestekrager som pynter opp bordet, i en ny potte fra Tine K.


Nyt sommerdagene, og se på alle de flotte uterommene på NIB!

6 kommentarer:

  1. Så fint ute hos dere ♥
    Slike møbler ønsker jeg meg og;)
    Hvor har du kjøpt dine?
    Er så lekkert med hvitt...
    Nå har vi blå plastmøbler, som til og med bordet er knekt på;( Må snart få shoppet meg noen nye, men klarer aldri og bestemme meg;))

    Ha en fortsatt fin søndag og lykke til i utfordringen;))

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Nydelig bidrag til utfordringen! Du tar alltid flotte bilder:) Kjempelekre detaljer:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  3. Hei Marte!!
    ...NYDELIGE ilder av en herlig uteplass..
    Utrolig koselig..

    ...Og innlegget under her..
    WOW..
    Hvordan i alle dager klarer du å pynte så vakkert??
    Helt sinnsykt vakkert pyntet...

    KLEM på DEG

    SvarSlett
  4. Så fint! Herlig uteplass, flotte bilder! :) Lykke til!

    SvarSlett
  5. Flotte klassiske utemøbler!
    Koselig uterom :-)
    Ja, nå håper vi vi får beholde sola litt her i Midt-Norge også!!

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  6. Hei søte Marte! Nydelig uterom dere har. Jeg kunne flyttet rett inn;-)
    Liker så godt de hvitmalte møblene og krukken fra Tine K. Måtte bare vise de vakre muffinsene til samboeren min, de er virkelig til dåne av.

    Ha en super tirsdagskveld!

    Klem Christine

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails