torsdag 22. september 2011

Heldiggrisen



Til pynt på bursdagsfeiringen min lagde Simen en pon-pon som vi hang i taket.
Oppskriften finner du her inne hos Martha Stewart.


Som jeg nevnte i forrige innlegg fikk jeg utrolig fine gaver. 
Her ser dere noe :) 


Stelton-kanne, Omaggio-vase, morsomme tavlekrus, Mano-kopper og et søtt uglefat fra Donna Wilson :)
Tusen takk!


Jeg fikk også litt penger som kommer veldig godt med når jeg skal på jentetur til Stockholm i oktober. Der skal vi på Britney-konsert, men det blir tid til litt shopping også, hurra! :D

Noen som vet av fine butikker i Stockholm som er verdt et besøk?

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen din, litt forsinket. Skal si du fikk masse fint! Elsker koppene. Ha en finfin torsdag.

    SvarSlett
  2. Så masse fine gaver du har fått. Misunner deg virkelig de mano koppene big time, for ikke å snakke om omaggio vasen ;0) Hehe...
    Alltid gøy å ha bursdag når man får så flotte gaver.

    Ha en fin kveld.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  3. Gled deg til Stockholm, fantastisk by!
    Flotte gaver, da gitt!
    Heldige du!

    SvarSlett
  4. Heldiggris ja:) Masse fint du har fått.
    Nå har vi sittet og laget pom poms til dåpen på søndag.
    Denne her var fin - må sjekkes ut:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hold da op nogle fine ting du har fået! Heldige asen! Og sikke en lækker blog jeg lige faldt over her! Har straks meldt mig som følger :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails